OPUS
/


 

 

Markedsføring.


Marked

Kundens premisser og din evne til å kunne analysere dette er avgjørende om du lykkes.

Faglig troverdighet og god evne til å formidle produktkunnskap og formidle produktets fortreffelighet er styrende. 

Det bygger tillit og varige relasjoner og et aktivt porteføljesalg over tid.

Det hjelper ikke med gode produkter hvis selskapet bak sliter med å levere.
Driften er aldri sterkere enn det svakeste leddet.

Bygge merkevare handler om å se kunden.
Se de ansatte og se samfunnets utvikling. 
Eller trend som vi også kaller det.

Lykkes du med dette ?


Din markedsplan ?



Helhetlig markedsføring

 



Vinn - Vinn

Vi bistår våre partnere og kunder idag med å  markedføre de med en noe utradisjonell tilnærming til sine kunder da vi bygger den enkelte leverandør inn i et totalkonsept. 

Strategien er at vært enkelt produkt underbygger verdien av de andre. Og at de spiller hverandre gode.

Vi mener at skal offentlig sektor lykkes med å  øke attraktiviteten for å bosette seg så er det grunnleggende å implemetere et produktbilde i enkelte kommuner, fylker og stat har for å nå nye skattebetalere. 

Som de ønsker flere av.

Vi mener at kommune Norge idag jobber stykkvis og får ikke de resulater de jakter på.

 


 




 
Post
Ring
Kart
Om